.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نخستین محموله 30 هزار تنی گندم صادر شد/جلوگیری از واردات برنج برای تأمین منافع تولیدکننده
سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: همان‌طور که سال گذشته در بخش گندم خودکفا شدیم امسال هم این خودکفایی ادامه دارد و در اولین محموله‌ صادراتی، 30 هزار تن گندم صادر کردیم.

به گزارش شمال نیوز،علی‌محمد شاعری امروز گفت: همانند شهرستان‌های بهشهر و نکا، مجوز کانال‌کشی از سد گلورد به اراضی پایین‌دست کشاورزی گلوگاه گرفته شده، امسال به‌زودی آبگیری می‌کنیم و بعد عملیات آب‌رسانی آب شرب برای پنج شهرستان شرق مازندران انجام می‌شود.

وی افزود: چند کیلومتر از آسفالت جاده گلوگاه به دامغان باقی مانده که مجوزهای لازم را برای تکمیل گرفتیم، اگر دولت هزینه آن را پرداخت کند بزودی آسفالت می‌شود، همچنین بهسازی برخی روستاها را با وجود اینکه در سخت‌ترین وضعیت مالی بودیم سعی کردیم در اولویت قرار دهیم.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت امکانات و تجهیزات ورزشی بیان کرد: ساختمان ورزشی خورشیدکلا که سال‌ها مردد باقی مانده است به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسؤول با بیان اینکه قوانین را به‌گونه‌ای تنظیم کرده‌ایم که به نفع تولیدکنندگان و کشاورزان داخلی باشد، تصریح کرد: هر کشاورزی به هر میزان که تقاضا کند و امکان آن وجود داشته باشد تسهیلات می‌دهیم تا بتوانیم با حمایت از محصولات داخلی و توسعه شیوه‌های نوین آبیاری در سه شهرستان محصولات بیشتری برداشت کنیم.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در کنترل واردات و افزایش صادرات سعی کردیم عملکرد قابل قبولی داشته باشیم همان‌طور که سال گذشته در بخش گندم خودکفا شدیم امسال هم این خودکفایی ادامه دارد و در اولین محموله‌ صادراتی، 30 هزار تن گندم صادر کردیم، همینطور سعی کردیم از واردات برنج جلوگیری کنیم تا منافع تولید‌کننده تضمین شود.

شاعری درباره گازرسانی روستاها گفت: بسیاری از روستاهای بالادست از این نعمت محرومند، گازرسانی تعدادی از این روستاها در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد و 50 روستای باقی‌مانده در دست اقدام هستند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.